Puuuh

NU, nu är allt kalasande över. I 3 dagar har vi firat Jolines 1års-dag! Hjärtat har verkligen haft fullt upp med främmande och maassor av fina presenter! Imorgon ska jag ta kort på allt fint tänkte jag:) Tills dess får ni nöja er med bilder på alla cupcakes och tårtor som jag roat mig med att förbereda de senaste dagarna:) Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Alla små fjärilar jag gjorde med utstickare i sugarpaste, med röd och blå karamellfärg:) Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Också såklart en helt egen minitårta till Joline som hon fick äta själv, heelt sockerfri dessutom!:) Innehåller efterrätts-puré som färgades rosa som "sylt", mosad banan som "vaniljsås", och till sist rosafärgad grädde på toppen. Bottnarna tryckte jag ut med ett glas:) Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0