Städa

Idag har jag städat undan julen, det va skönt att få det som vanligt igen faktiskt! Jag älskar ju julen, så himla mysigt.. men nu när den är över så kan lika gärna allt pynt försvinna direkt, finns ju lixom ingen julafton att längta till längre:) Sen är det ju skönt att slippa ropa ajaj till Joline titt som tätt som så gärna gasar iväg till granen när man tittar bort:)

Imorgon slutar T kl 13 från jobbet så vi ska hitta på något mysigt.
Då är det skönt att ha det städat och klart:)






Tittut♥


Som vanligt igen, mysigt de å! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Men hej! :)

Jaha, men vad kul. :D

Vi är kanon nöjd med vagnen. Dock tycker jag den är lite klumpig när man ska lyfta in den i bilen, har inte riktigt kommit på hur man ska lyfta in den på bästa sätt utan att man blir skitig å den är ganska tung, tycker jag iallafall. (Super otränad;))

Sen när man ska sätta dit syskonsitsen under så går de inte få ner den högra sidan, jag vet inte varför?

Och har inte orka brytt mig om den, för den fungerar ändå. :)

Men är kanon nöjd, har alltid varit emot svängbarahjul, men den här är riktigt bra. Dock måste man nog köra in sig med den, för dom som inte är van vid att köra den tycker att den är klumpig och kan inte köra den. :P



Hör gärna av dig om vad du tycker när du fått eran :)

2012-01-06 @ 10:30:04
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag köpte en åkpåse till vilket var rena turen, för annars tror jag inte en bebis hade kunna sitta i den.

Sitsen är alldeles för rak, de går nämligen inte lägga ner den. Så jag har inte börja använda den på honom förän nu. Men har man en åkpåse eller en mjuklift så kan man dra ner den så bebisen ligger, för de är ganska stort i "varukorgen".

Så, så har jag gjort :)



2012-01-06 @ 16:41:58
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja vi hade ju en monstervagn innan. Huua, den var näääästan lika tung som den här, men alltså de gick ju inte komma fram nånstans, skulle man på stan t.ex fick man ju skita i att gå in i affärer där de var trångt, man kan ju inte precis låta ungarna stå utanför för att man själv vill gå in.

Och sen in på alla fik, ungarna behöver ju mat och man själv också så man måste ju hitta nåt ställe där en sån där klumpvagn får plats, nej huuaa vilket helvete.

Så den här vagnen är verkligen prisvärd! :) För de är absolut inge fel på den!



Babybjörn har vi, men använde den bara i början...

Sen behöver ju inte jag vyssa lilleman när han ska sova, utan jag behöver bara klä på honom sina ytterkläder å sen lägga ut honom i vagnen på bron så sover han. Tycker de är såå himla skönt.

För storasyster bråkade hemskt mycket när hon skulle sova, fick gå i flera timmar och när hon väl somnat fick jag inte stanna med vagnen utan den skulle rulla å rulla för annars vakna hon. SJukt drygt!

Så man fick ju ingenting gjort om dagarna. :P

2012-01-07 @ 13:15:20
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Men ang babybjörn så tycker jag den är otroligt bra! :)

Dock får jag ont i ryggen lätt av den, men de är nog för att jag har en otroligt vek rygg. Är skit svag i den efter två graviditeter och sen bära ungar på de. Måste verkligen träna upp den!

Skulle nästan behöva en korsett eller nåt som håller upp den, orkar verkligen inte gå med rak rygg. De går inte :/

2012-01-07 @ 13:16:31
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0