Badhuset

Idag vaknade vi kl 8 så vi klev upp och kollade på sista timmen av Vakna med the voice. Besöket hos bm gick för övrigt strålande igår, Joline satt snällt i Tobbes knä och lyssnade noga när vi satt och pratade. Hon såg som vanligt lika häpen ut när bm lyssnade på det lilla hjärtat:) Skönt att allt såg bra ut, eller ja förutom mitt järnvärde som är i botten! Förra gången var det 107 och igår låg de på 100, inte bra. Jag käkar ju dom där vidriga järntabletterna, men det händer ju att man glömmer då och då.. Men måste alltså skärpa mig, dock inte så lätt men skyller gravförvirring:p Nu ska jag och Joline räkna ner tiden tills T slutar, för då ska vi åka och bada:) Bara 1.5h kvar nu!:) Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentarer
Postat av: frank

Skärpning bettan :-P tyckte inte dom smaka nått när jag åt dom! :-P va kul att bada:-) pusss pusss

2012-02-08 @ 14:05:23
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0