Aaaaaaaaaaaaj!!

Jag döööör! Vi var ute och tog en jättemysig promenad med Sandra och Sigge i solen idag! Det var varmt och man kunde verkligen känna att våren är påväg! Efter promenaden så satte vi oss på en bänk i solen och bara njöt, sen var det dags att gå hem. Men nu i efterhand så vet jag inte om det var en sån bra ide.. Just nu har jag så gaaalet j*vla ont ljumskarna, fogarna. Senare under dagen, hemma, det tog 100 år att gå 3 meter och då ville jag bara grina och skrika rätt ut! Jag brukar faktiskt inte vara den som gnäller över lite smärta, men fyfaan. Fick ju inte ens upp benen i soffan. Hoppas verkligen att det är lite bättre imorgon så jag inte är helt handikappad, jag ska ju på stan med blomman också. Jag vet ju att det är som värst på kvällen och när man suttit stilla ett tag och ska upp och gå igen. Hoppas att så är fallet denna gången också så jag iaf är liite människa imorgon. Så, nu vet ni hur ont jag har.(?)

Kommentarer
Postat av: Humlis

Tääänk om bebis är påväg:)

2012-02-23 @ 23:16:14
Postat av: Sadradeeeeeeeeee

Men uscha :( Vi skulle inte ha gått så långt!!!!!! Hopppas det är bättre idag gumman!!! PUSSS!

2012-02-24 @ 10:45:49
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0