Solig onsdag

I det fina vädret passade jag och Joline på att ta en promenad till pappa/morfars jobb och hälsa på. För nån dag sen så frös jag arslet av mig när vi gick ner till stan, det var kallt och de blåste! Jag sa då att den 1a november så åker minsann fjällräven fram, men jag ångra mig. Redan igår åkte den fram, ja må se ut som en eskimå i förtid men jag vägrar gå och frysa bara för de.. Kände mig förkyld igår men det verkar jag ha ruskat av mig nu. Peppar peppar! Nu går vi på mysiga prommisar utan att frysa ett dugg:) Solen lyser, synd bara att den inte värmer nu..men den lyser fint på de eldröda löven och förgyller våra utflykter:) På lördag ska familjen på picknick, ska bli lika fint väder då också! Senare idag så följer jag ock Joline med morfar till Härnösand, han ska köpa en båtmotor så vi roar oss nog på dollar sålänge:) Tjingeling:) Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Just de, måste ju visa familjen pälsmössa också:) Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihi! Vilka fina mössor :)

2011-10-12 @ 14:52:37
Postat av: Sandradee!

de va ja som skrev :P

2011-10-12 @ 14:53:38
URL: http://sandradeee.blogg.se/
Postat av: Eleni

Tack! :) Vilken sötnos ni har. Hon verkar gilla köra bil, redan! ;) Hihi.

2011-10-31 @ 19:15:45
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0