Värt ett försök

Den här veckan har gått i nyttighetens tecken. Har hållt mig till detta i 7 dagar nu, 8 imorgon. Hoppas på att klara många veckor till. Jag, Tobbe och Joline var ute och promenerade 1h idag också. Så mycket roligare att gå med sällskap! Lagom svalt var det ute också! När vi kom hem började vi med middagen. Tobbe tryckte i sig en halv fläskfilé,(?!) potatisgratäng och halva tallriken med sås. Till efterrätt (som han gjorde 2 av) gjorde han grädde, vaniljsås, jordgubbar och digestive. Han åt en åt mig också sa han, så omtänksam han e alltså;p För mig blev det kyckling till middag. Kokade tärningar av kycklingfilén i vatten med "Tom kha"-krydda, och till det några champisar, advokade och lite cashewnötter. Supergott! Min efterrätt bestod av ananas och jordgubbar, även där högg Tobbe in på hälften!:) Det blev mitt lördagskarra men var lika gott som godis efter en hård vecka:) Imorgon är det dags att vägas efter en vecka fullsmockad av självdisciplin och karaktär! Återkommer med resultat - Om det är positivt dvs, haha;) Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Lägger man upp allt på assietter så känns det som mycket mer!;p

Kommentarer
Postat av: johanna

ja precis.. inte speciellt ovanligt för min del att det händer heller.. börjar bli rätt jobbigt:')

ja rosa var snyggt:D

desamma,

kram

2011-06-19 @ 00:29:19
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vad duktig du är. Denna karaktär skulle jag också behöva

2011-06-19 @ 09:42:51
Postat av: Patrik

Vilka godbitar. Vill smaka :)

2011-06-19 @ 10:01:30
URL: http://www.love-test.biz
Postat av: Dee!

Haha :P yrpanna man är! ja mena ju såklart 18/6 ;)

2011-06-19 @ 11:26:49
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0