Barbapappa & jag

Idag var jag på stan och åt sen lunch med Maria och Sandra!
Fick även min presenter nu eftersom dom inte kunde komma förra veckan.
Baara superfina saker, och lillan fick också!=)
Så till veckan ska jag och Dee ut och käka och sen på bio, myys!
Fick även väärldens godaste lotion av blomman från make up store! Har smörjt in tjockmagen med den också;D
Ikväll ska jag ta världens längsta dusch och sen smörja in hela mig, jag kommer lukta blomma!! :)


..Och apropå tjockmagen, here it is!
V.34





Hämtade ju ut mitt paket idag också, till mini förstås!
Väärldens största Hello kitty filt.
Hon kommer älska den!:)
 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej

Det var en söt liten mage med tanke på att du har bara 6 v kvar så var det inte mkt.

Sköt om er.

Kram

2011-01-20 @ 20:57:03
Postat av: Dee

Jaaaa :D till veckan ska vi ha trevligt :) hihi söt magen :) tänk att snart är det dax :)fin var åxå filten :) pusss

2011-01-21 @ 05:21:24
URL: http://sandradeee.blogg.se/
Postat av: Maria blomman

Men gulligull filt! Skulle också kunna sova där :p varför kan inte jag se filmerna i förra inlägget??! Kraaaam

2011-01-22 @ 09:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0