Sånt som händer lixom..

Trööött!
Skönt iaf att vi stängde kl 17 idag så dagen slapp bli så lång.
Det var inte mycket folk idag, beror nog på det pissiga vädret.

Nu vill jag bara lägga mig under filten i soffan men då kommer jag att somna och det går ju inte.. eftersom jag ska jobba inatt också! Uääk!
Meeen efter nattpasset ikväll och det på lördag så e jag ledig 5 dagar! Weeii!:)

Igår köpte jag en ny liten pärla, en ny minipc.
Min andra började gagga och strömsladden hade Tuss smakat på så det var dags för en ny.
Men nu har jag ju en ny strömsladd också så min andra minipärla får bli backup istället:)

Som om det inte var nog med det..så har min mobil dött också.
Eller..riktigt dö e hon väl inte riktigt än..hon hamna bara i komma var femte minut.
Hon lever på lånad tid kan man säga.
Såå, nu är det bara att se sig om efter en  ny mobil också. Billigt.

..Men jag e in´t bitter.


R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0