Shoes shoes shoes

Heeej!!
Idag åkte jag och Joline ner på stan tidigt, det var helt underbart skönt väder! Efter en timme kom blomman och joinade oss också! Trevligt så vi fick lite sällskap och ta en fika efter shoppingen.
Sen satte vi oss en stund i solen också, det vart riktigt varmt!!
Klockan 13.00 började jag och Joline att promma hem igen och satt oss på balkongen.
Jag satt i solen och försökte få lite färg medans Joline tog sig en powernap i vagnen!

Vi hittade en del på stan faktiskt, både jag och Joline!
Jag köpte en väska och 3 par skor:O .. Men dom förtjänade jag!:) - och man kan aaaaldrig få för många!:)
Joline köpte 3st bodys, en rosa vollangklänning, ett par beiga chinos, en tischa, shorts, och en mjukisklänning!

Klockan 17 kom Tobbe hem från jobbet och började med middagen.
Han gjorde ugnsstekta sötpotatis&morotsstavar och fläskfilé med grönpepparsås - yuuuummie!!
Nu är det dags för mig att sova, söten o nöten sover redan!
Goooooodnatt!


Invigde babygymet, impad tjej!


Provar klänningen hon fick av morfar. Att man kan vara så sur och så söt på samma gång♥:)


Massa mys♥
 


Lycklig är ordet!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Söta söta unge!!!!!!!!!!! näe nu måste jag komma och hälsa på.. för längsen nu ju :) puss påer!

2011-04-30 @ 13:42:41
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0