Drastiskt ryck!

Heeej på er! Jag sitter i sängen med en kopp chaite och Vakna med the voice på tvn. Tobbe och Joline ligger fortfarande och snarkar här brevid, sover som stockar gör dom! Jag vet verkligen inte hur jag kunde vakna så tidigt som 6.30 idag när jag sovit till 12 annars?! MEN, nu har jag fått en av mina ryck. Ett sånt där ryck när man helt plötsligt får för sig att börja med det där nyttiga livet som brukar börja på måndagar (och sluta på fredagar):p ..och konstigt nog så börjar alltid dessa ryck på måndagar, med en stoor kopp te, (utan socker, Fast jag egentligen vill ha) uppe med tuppen för att kolla på VMTV, följt av 1h rask promenad och sen hem igen för att äta frukost som består av havregrynsgröt med funlight raspberry & mjölk. Sedan är dagen igång efter en dusch! Vet inte var detta mönster kommer ifrån? Jag tror det är blomman som är mest bekant med mina konstiga idéer;D NU ska vi inte ropa hej än.. Det var ju veerkligen inte igår som man levde hurtigt! Har ju levt ett skandalöst slappt liv de senaste månaderna.. Visserligen inte så konstigt.. MEN nu ska vi iaf göra ett tappert försök, skadar ju aldrig:) I lördags var tjejerna här. Maria, Matilda, Sandra, Emma.. Också lilla Kasper såklart!:) Vi fikade och bara umgicks, mycket mycket trevligt! Riktigt vårtecken var det att sitta ute på altanen också! Vi planerade lite smått för nästa date som förhoppningsvis blir den här veckan! Annars så rullar allt på här hemma, vi tar våra vanliga turer till birsta fortfarande såfort vi får tråkigt.. men senaste dagarna har det varit så himla härligt väder så då har vi prommat till stan ist efter T slutat jobbet kl 14! Vi har även hunnit vara mycket ute i stugan jag, T och Joline.. Solat, pimplat och umgåtts med pappa&lisa m.fl! Igår tog jag och Dee en kvällspromenad i solen, hur skönt som helst! Så pass skönt att vi tar en repris senare idag när pappa T åkt till jobbet vid 16. Ojoj, känns som en hel novell nu när jag skriver på mobilen, bara för att jag inte orkar starts datorn för de.. Fixar bild senare idag ist. Vad nu det blir för bild? Tjingeling på ett tag då vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kul att du är tillbaka har saknat dina inlägg.



Kram till er alla

2011-04-18 @ 09:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0