ZzzzZzzzzz


Igår var jag gaaanska trött efter att ha jobbat dag&natt flera dagar irad!
Men igår var den sista tills sovmorgonen, jag somnade i soffan kl 21 och sov till 23!
Vi var uppe till kl 01 eftersom båda skulle vara ledig dagen efter.
Men när det väl skulle sovas så var ju inte jag ett dugg trött efter min powernap!
Tobbe somnde efter ca 3½ sekund medans jag vände och vred på mig.
Så kom jag på...

Jag: - Tobbe, gav du kaninerna hö?
T: - Ehhm, va, aa..
Jag: - Men Tobbe gjorde du de?
T: - vadå?
Jag: - Jaa, gav du dom höööö?
T: - Ehhm ja........jag gav dom typ en bingolott...
Jag: - En bingolott???
T: - Ja men..äh..de var inge....(ZzzzZZzzz)
Jag: ???


Nu ska svänga om i badrummet, göra mig klar så vi kan åka ut till birsta på våran lediga dag!:)
So loong!


Kommentarer
Postat av: Dee

haha! ja men en bingolott är väl bra de å:P call you later!!Pusss

2010-09-27 @ 20:41:38
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0