Waynes

Idag var jag och tog en fika på waynes med blomman!
Måste ju passa på att träffa alla när man har några dagar ledigt, sen blir det jobb dag och natt igen!
Just ja, idag provade jag ett recept jag fått av Matilda på en kantarellsoppa..
Den blev huur god som helst!!
Såndär svampsoppa på påse, blåband osv.. de smakar ju egentligen inte ens svamp!!

Nu väntar jag på att T kommer hem, då blir det nog någon bra film resten av kvällen=)

Imorgon ska jag försöka hitta orken att traska ner på stan en sväng och sola...var ju miljoner år sedan!
Kvällen kommer sedan spenderas med Sandra och Matilda 18-21...sen blir det jobb för mig till 02.30!

Åå nu blev jag sugen på morötter, knaprar så skönt i tänderna ;D
Måste fixa. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0