@ Siba

Sitter på jobbet nu och har lunchrast i en timme!
bara 2h och 15min kvar nu!:)

Igår när jag jobbade så fick jag stå ut med den värsta j*vla bitterf*ttan jag någonsin mött, och då e det en underdrift!! Aldrig har någon människa gått mig så på nerverna som hon kunde, och då har jag låång stubin!
Men det var ju bara att le trevligt fastän jag bara ville  *piiip* *piiiiiiiip *piiip*!!!
Jag som trodde jag vart med om de största puckona när jag jobbar på krogen, men hon var fan värre!!
Hon förstörde hela min dag då jag sen ångra att ja inte sagt något, ägnade natten åt att ligga i sängen och fundera ut allt bra jag kunde sagt åt henne. Hoppas hon kommer in igen så ska hon få veta hut!! Punkt.

Sådär..då var det färdiggnällt för idag! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0