PJOOOOOOOO!!!

Daaamn!!
Nu var det Sandra som höll på att göra i brallan!!
Jag har jobbat inatt också och då blir jag alltid uppe länge vid datorn lr tvn innan jag kan somna..
Så jag pillade runt på fb när datorn bara.. piiioooon...också dog den bara(?!)
Och strömsladden satt ju i?
Jag startade om datorn igen med inget händer, bra grå skärm..
Igen Igen och IGEN!
Fjärde gången fick ja panik (damp) och tryckte in alla jävla knappar på datorn och plötsligt så går den igång i nått bootläge eller vad det nu heter också kom jag tillslut in på datorn igen.
Varför gjorde han så där för?
Jag trodde han skulle dö på riktigt och ta med sig alla mina bilder i graven. Pjooh!!
Nu är det jag som snabbare än snabbast införskaffar mig en extern hårddisk.
För nu kan jag inte lita på att den inte gör samma sak igen och somnar in för alltid!
Läskigt, såg framför mig hur alla mina hundratals bilder bara försvann..hemska tanke..så mycket minnen!

Aaanyway..nu sitter jag i soffan och väntar på att lillebror ska trampa in någon gång, han sover ju på soffan hos oss ibland när han jobbar nätter. Vi båda jobbade natt på krogen men han slutar 1½h efter mig men jag orkade inte vänta där borta så jag gick hem så länge!
Vet ni, imorgon ska jag åka och hämta ullbollen, som han längtar efter mig:)

Just de, nu är det bara 20dagar tills vi åker till västerås och hejjar M&H genom SM. Så roligt. Så spännande!:)


Här e kantarellsoppan jag gjorde i veckan, fick receptet av Mattan.
Den blev sååå god ;)





Jag och ullbollen i vintras<3


Kommentarer
Postat av: jill

WEI the updates is back :D Puss långnäsa där!

2010-09-13 @ 11:53:08
URL: http://jivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0