Paket posta skicka

Idag har jag packat in paket som ska skickas till sollentuna, bålsta och göteborg.
3 saker som jag sålt på tradera, 700kr till moi! ;D
Var ner till okq8 förut och postade dom!

Jag funderar på att lägga ut min lägenhet på blocket snart, allt blir så krångligt när man ska flytta!
Man vet inte när det är dags att få iväg lägan som man redan har, för att sedan slippa dubbla hyror.
Men tänk om man skulle få iväg den, också blev det inget med andra lägan..då står man ju där hemlös:P
MEN om man väntar tills man vet säkert, då e det antagligen försent att få bort den andra lägan..hmm.

Så kanske vore en ba idé att lägga ut den på blocket och kolla hur intresset är, den borde ju gå ganska fort eftersom den e nybyggd, låg hyra och central.
Det bästa vore ju om lillebror bara tog över den, han bor ju fortfarande hemma så han kan ju flytta när som helst. Han lät lite sugen på det men han vet inte ens om han ska förtsätta jobba eller dra å plugga någonstans.
Men jag tror mest på att han e för bekväm för att lämna mammas mat, städning och få sina kläder tvättade och vikta.. Eller som han uttyckte de "Jag e inte redo att lämna boet än;P" Haha!


Nää, nu e det 2½men och sen halv åtta hos mig!
Tjing!


Lillebror


Kommentarer
Postat av: therese

Cimmy sover då så då kan ni ju inte se hela lägenheten..Vore kanske bättre om vi tog det nån dag när ni kan komma tidigare, säg en dag det passar er.

2010-09-14 @ 19:44:19
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se
Postat av: therese

Vi har pratat lite..tror att vi kommer vilja flytta innan 1 november. Kommer ni kunna ta lägenheten så tidigt? Annars finns det en annan som är intresserad o vill göra det, men jag ville ändå höra med dig eftersom du var först att "anmäla intresse" :)

2010-09-15 @ 09:14:28
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se
Postat av: therese

Hej igen! Är det en hyreslägenhet ni har? Vad ligger hyran på isåfall? Jag vet en som behöver lägenhet väldigt omgående, så isåfall kanske han kan ta er o så tar ni våran??:D

2010-09-15 @ 18:22:14
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0