Nattuggla

Så sitter man här igen efter kl 2 på natten, man e ju hopplös ;D
Jobbade heldag idag, 10 långa timmar så jag somnade såklart på soffan 1½h när jag kom hem..inge smart!
Jag och T gick och la oss runt 00, låg o vred mig i 30min sen gav jag upp.
Kom ju på att jag missat Medium också medans jag sov så lika bra att se reprisen nu tänkte jag:)

Tidigare i veckan skrev jag till en kille som lagt ut sin 2a på storgatan.. han svarade att vi skulle komma och kolla på lägenheten då han inte hade några bilder. 2 timmar senare var lägenheten borta. Typiskt. Det e min tur det!
Men nu e jag inne på en annan lägenhet jag vill ha, vi hoppas på lite mer tur denhär gången:)

Kanske min underbara lilla 1:a blir ledig snart, kommer bli sorgligt att lämna den en vacker dag.
Fast en vacker dag mycket snart hoppas vi!!:)


Igår var jag och hälsade på farmor, fick galet god middag.
Sedan blev det 1½h promenad med lillen, att hans småben orkar?!
Till sist klippte jag hans miniklor o gjorde han fin innan han somnade 
på rygg i mitt knä med lillmunnen öppen;D
 


Kommentarer
Postat av: therese

tänkte precis gå in och skriva till dig! :D

jag vet faktiskt inte riktigt, men så fort vi skrivit på papprena om huset kan vi ju börja flytta, för det står tomt nu. och det måste vi ju göra innan den sista.. kanske i slutet av nästa månad? ska prata med danne.. o så måste jag ju prata med vår hyresvärd så ni får ta över den isåfall men det borde ju inte vara några problem. det är ju några fler som skrivit att dom är intresserad, så det är väl försten till kvarn som bestämmer sig isåfall och sen får vi väl komma överens om inflytt osv:)

2010-09-14 @ 09:51:32
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se
Postat av: therese

Förresten om ni skulle ta över lägenheten, skulle ni vara intresserad att ta över vårt comhem abonnemang då också? Tv, bredand o hemtelefon om man vill ha det för 280kr/mån tror jag att det är..

Vi hade ju planerat att bo här ett tag så vi har bindningstid kvar.. Vill gärna att den som ska ha lägenheten gör det eftersom vi inte kommer ha någon användning för det.

2010-09-14 @ 12:17:52
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se
Postat av: therese

Det kan ni göra.. torsdag kanske?

2010-09-14 @ 17:44:31
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0