Cooooorn

Hoho!
Fikan med Emma var majs, vi gick en snabbis på stan och sedan till ch i vanlig ordning för kycklingsallad och te!:)
Äntligen har emma tokjobbat klart så man hinner träffa henne igen, mera fika kommer:)

Nu sitter jag och T i soffan, har precis tryckt i oss en varsin majskolv!

För morgondagen finns ännu inga planer, kanske ska man kliva upp i tid för en gång skull?
Ska iaf kila ner och bóka en tvättid..usch hatar tvättider. Inte själva tvättandet utan att binda upp sig till en tid som alltid sabbar hela dagen!

Neeeeee nu e det dags för meera chaite så vi får ett slut på denna ihärdiga förkylning!


Toodles!





Kommentarer
Postat av: therese

Absolut, de gör jag.. vi ska väl ta ett ordentligt beslut snart hur vi ska göra så då kan jag höra av mig. Lägenheten är jättefin, i princip nyrenoverad :)

2010-09-07 @ 21:42:58
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0