Bad hairday

Mycket!
Såhär har jag sett ut i huvvet de 3 senaste dagarna på jobbet.
Jag har med andra ord jobbat med morgonfrilla.


Senare idag ska jag och Tobbe åka och kolla på en 3a på fridhemsgatan, håll tummarna:)
Efter det blir det raka spåret hem, käka middag och sen göra sig klar för nattjobb till 04.00!
Imorgon ska jag ta en liten sovmorgon så jag orkar med lördagens natt också, och efter
sovmorgonen (dvs kl14;D)  kommer Tobbe hem från jobbat och då åke vi och hämtar ullbollen:)


Men närmast på schemat e en date på stan med Sandra och Emms så idag måste jag va fin ;D
Ska hoppa in i duschen nu, så jag inte e sist som vanligt..tidsoptimisten själv!
Toodeleooo!


Kommentarer
Postat av: DEEEE

hhiihi :) tycke du e fin i håret jag :) meeeeeen du glömde ju middagen imorrn hos mattan!!!!! :) ses snart! pussss

2010-09-17 @ 13:53:41
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0