X antal timmar senare..

Pjooooooooooo!!
Nu är jag heeelt slut!
Jag och Tobbe var ner på stan idag, kikade runt lite och käkade lunch på CH!
Sen åkte vi hem för att börja packa ihop lägenheten, sjuuukt mycket grejer jag hade helt plötsligt!
Efter vi hade rullat in allt porslin, glas mm i papper och packat ner i kartonger så var det dax för garderoben.. Shiit, inte visst jeg att jag hade över över 20 jackor/kavajer..
eller att det var över 30 par skor..eller miljoner jeans.. som man inte ens visste fanns.
Men nu vet jag, och nu är det rensat!
Nu är det bara att släpa ner allt, kommer bli 170 vänder i trappen, wihoo!
Skönt iaf att vi inte behöver flytta soffan en meter, för den sålde jag till tjejen som ska ta min lägenhet!
Wihoo 3000 rikare, dock inte så långvarigt;P
Sitter nu och kollar på ett berg av kartonger, väskor och påsar proppat med grejer.
Hur har allt detta fått plats i min lilla lägenhet?

Det var mycket av sakerna som gjorde ont i hjärtat av att slänga.
Jag blundade och slängde det snabbt i påsen innan jag hann ändra mig.
Men..ändå ska jag titta ner i påsen, dumt, som att titta ner från klippväggen.. och tanken slog mig - jag kan ju faktiskt ångra mig, jag kan ju kanske behöva den där ändå..
Men jag tittade bort, svalde, och stängde påsen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0