Du&Jag

Vi hann med allt vi skulle idag ändå!
Först åkte vi till birsta, beställde matbord+stolar på Mio, sen till siba för att köpa usbminne till min oberäknerliga lilla dator. Klockan 16.30 var det bara att gasa ut till pappa, det var dax för söndagsmiddag, trevligt och mycket gott!
Sen var det bara att åka hem och fortsätta packa och städa.

Imorgon går flytten, kl 13 tar vi släpet och åker vi ut till mamma för att hämta min dubbelsäng.. lämna i lägenheten för att skicka på 120sängen som vi har haft i min lägenhet som ska tillbaka till mamma.
Klockan 15 får vi nyckeln, då kan vi börja åka tusen vänder med alla miljoner flyttkartonger.
Va jobbigt att packa upp allt igen, jag som försökte organisera fint i mina flyttlådor, jag har redan glömt vad som finns vart.
På fredag har finns vår soffa plus matbord att hämta på Mio, då blir det ännu några vändor med släpet och böka.
Tar nog ett tag innan man får ordning på all röra i början..
Men vad vi längtar till att få pyssla iordning våran♥ 3a!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0