17/3 2010

God morgon!
Somnade kl 5.30 och vakna kl 07.00..inte okey!
Eftersom det inte gick att somna om så var det lika bra att kliva upp, nu är kl 11..varför är det bara skit på tvn den här tiden på dygnet? Vad ska jag nu roa mig med?

Igår var jag och T ut till birsta, jag skrev på lite papper, sen åt vi lunch på ikea, kikade runt lite inne på birsta city som det så fint heter.
Sen tänkte vi åka hem men stannade även i stan för att kika runt lite i affärerna, jag köpte en ny jobbskjorta!
Men tillslut var det dax att åka hem.

Kvällen spenderade jag med Sandra, hon kom kl 18, vi åt god kycklingsallad, gjorde de vi e bäst på; snacka skit om allt och ingenting, sen var det dax för kvällens höjdpunkt..DH ;D

Nu ska jag fortsätta kolla på Tvshop..kul.



Jag&Dee♥


Kommentarer
Postat av: dee

men jösses vilken bild:P

2010-03-17 @ 11:20:03
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0