Morgonpromenad, check!

Gått till sidsjön, runt och tillbaka.
Kolla på vakna med the voice som nu se slut om 10min.
Tro ja ska väcka T snart för jag börjar bli uttråkad.

Läste om den där 2-åringen nyss. Ungen röker 40 cigg om dagen.. och han är TVÅÅÅ år?!!
Han började när han var 18 månader gammal, hans pappa håller inte med om att det skulle vara dåligt för sonen och säger sig inte veta vad problemet är utan att sonen ser hälsosam ut(?!?!)
VART undrar jag då?!

Fyfaan va sjukt!!





Idag var jag, Tobbe och Tuss och hälsade på ute hos pappa.
Tuss fick skutta runt lite på gården och äta maskrosblad.
Vi spelade även 2 omgångar kubb..vaaad jag ägde dom då!
Vann båda två + att 70% av alla pinnar som fälldes var av MOI! PHA :D

Näni nu e VMTV slut så jag ska väcka Tuss som har somnat.. sen väcka Tobbe o säga åt honom att vi ska ta vara på dagen med det strålande vädret och hitta på något, varför inte picnick? :)

Tjing!<3


Kommentarer
Postat av: deee

undra hur hans lungor mår! stackars barn! haha, ja som påsk va?:P sööööt tussen!

2010-06-07 @ 21:38:57
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0