Umeå here I come ;D

Jaha då var det dags för den årliga trippen till Umeå för Cherrychallange!
Klockan 12 ska vi vara där för att checka in på hotellet men jag, Nina och Saga täkte åka nu efter i har jobbet..kommer ändå inte få sova mer än 1 timme innan det e dags att åka.
E lika nervös inför tävlingen..eller nä de kommer ju vara ännu värre nu eftersom jag ska tävla i två grenar det här året. Kul men nervöst. Ska bli så skönt när det är över..då vet man att de e maten och festen som väntar!
Det är på Invito vi kommer hålla till som e bokat till alla oss..vet inte hur många vi brukar bli med alla distrikt..50pers? Först blir det stor buffé, sen är det mest ett springande i baren. Billig bar till våran ära också..de gillar vi!
Nu e de bara att försöka få med sig allt hem också. Dom som känner mig vet att det alltid är nått som försvinner på något sätt. Förra året kom jag lindrigt undan, då var det bara sjalen som försvann, dock min favvo.

Neee ni, nu ska jag packa ner det sista för alldeles strax kommer Saga och Nina och hämtar mig. Weei:D

Puss på er!



Neej just ja nu ha jag ju glömt lägga upp bilderna som blomman bad om..du får nöja dig med denna så lägger jag upp resten när jag kommer hem:)



Kommentarer
Postat av: FRANK!

BENGT-GUNNAR! hur fan var det i UME?:P fika på onsdag???? jag vill ha sallad

2010-01-26 @ 00:51:02
URL: http://sandradeee.blogg.se/
Postat av: frank wagner

Låter bra det sture;)

2010-01-26 @ 14:24:03
URL: http://sandradeee.blogg.se/
Postat av: Humlii

Jag jag vill också se bilder darling :)

2010-01-26 @ 18:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0