Full rulle

Jaa fullt upp har jag haft dom senaste dagarna. De har vart ett himla farande fram och tillbaka, hem och packa miljoner saker + sängen på släpvagnen..sen några tusen vänder till ikea för att köpa alla möblern och prylar. Men nu börjar jag se ljuset iaf, beställde soffan idag och imorgon lånar vi pappas bil runt 12 och åker ut och köper tvn bland annat.
Vet inte vad jag gör vaken nu, vi ska ju åka om 4h..men jag kan inte somna. Jag vill bli klar i lägenheten, nu!
Det skulle ta ca 7dagar innan soffan kom också, ååååhh va tråkigt!! Dom som känner mig vet att Sandras tålamod inte e nå vidare..jag vill att allt ska vara klart nu nu nu!

För övrigt så har jag precis blivit inspirerad av ett nytt projekt, ska köpa alla grejer som behövs till det på birsta idag. Om resultatet blir bra får ni se ;D


 

Ska även kika om jag hittar nå liknande som på bilderna..så sweet:)






Kommentarer
Postat av: Dee

gu va nyfiken jag blir:P

2010-01-04 @ 15:25:40
URL: http://sandradeee.blogg.se/
Postat av: Frankiborg

JAG VILL SEEEE :D När får man komma på inflyttningsfest doris?! Förresten, dom där bokstäverna finns att köpa på en affär nedanför ego. Vet ej vad den heter men de e lampor o skit där inne, precis på hörnet ;)

2010-01-05 @ 20:55:17
URL: http://jivi.blogg.se/
Postat av: Humlii

Både LOVE och HOME finns på butik anneli och är såå fina, jag längtar till lördag jag är sjukt nyfiken;) Puss

2010-01-11 @ 20:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0