Typiskt..

Ja fan för att vända på dygnet säger jag bara!
Idag ska jag jobba, om 5h ska jag upp. Och här sitter jag?!
Men det är så jääkla svårt att vrida tillbaka på dygnet!
Nu sitter jag och funderar på hur det ska bli på fredag, tror äntligen att vi har hittat en dag då alla kan träffas för att fira de 3 pinglorna som fyllt 23 den här månaden.
Det är så svårt att hitta en helg då alla är ledig och kan joina.
Det ska bli så himla roligt att ha alla samlade för en mysig och rolig helkväll igen!
Så sällan men så roligt!=)


I tisdags så träffade jag Dee och vi hade våran speciella tisdag med DH!!
Gillar våra tisdagar♥ :)

Idag..eller ja, igår då. Så umgicks jag med en härlig prick som heter Sara. Vi drack cocka zero, käka nötter och snackade massvis med härligt skitsnack! ;D

Och idag då..ja idag är det jobb.
Jobbar bara till 17 så efter det tänkte jag och T hinna med en sväng på stan!

NU ska jag faktiskt göra ett nytt försök att somna, även om det är frestande att stanna uppe ett tag till och invänta Vakna med the voice som börjar 6.30. Men nån jävla måtta får det ju vara!!

Godnatt :)


Vad sägs om att knäppa en lite tydligare gruppbild den här gången? ;D


Kommentarer
Postat av: dee

haha, ja en bättre bild kan vi väl försöka få till;P

2010-04-22 @ 22:01:29
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0