Ja men va härligt...

Vaknade med en duktig bakfylla idag kan jag lova. Eller nä det vore en underdrift. Det finns inget ord för det jag var idag.. ÄR!
Om jag säger såhär, jag slog upp ögonen..ville dö. Vinglade till toaletten som va röd av vin..ni vet sånt där vin som redan är drucket..aa precis..kräk. Bläää! Vill spy igen men jag orkar inte så jag vinglar tillbaka till sängen..
Tar mig för pannan där jag hade en riktigt tjusig bula. Starkt jobbat.
Fy fan va pissigt jag har mått idag..som jag förtjäna med andra ord.
Ringde Sandra för lite lucköppnig och sympati. Hon mådde lika dåligt stackarn, dock hade hon lyckats snäppet bättre än mig för hon hade skaffat sig ett blåöga på vägen från taxin till porten..haha sötunge de hade jag velat sett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0