Dagen efter som e efter..

Ja idag vaknade jag av några idioter håller på å borrar som aldrig förr!
Jag låg och försökte ignorera ljudet som gjorde att hela sängen skakde men det var heelt omöjligt!
Det var inte vad jag behövde dagen efter utgång..mitt huve bangade på bra utan deras borrande!
Hur som helst så mådde jag iaf relativt bra idag..eller första gången jag vaknade så ville jag krypa in till köket för att hämta vatten och spy i farten. Men jag hade inte dom krafterna så jag låg kvar 3h till, då mådde jag bättre!

Idag har jag mest slappat för jag ska jobba inatt, men jag har ändå vart duktig och tagit en promenad. Jag och skogge tog ett varv runt sidsjön i det fina vädret! Den friska luften var precis vad jag behövde! Nu ska jag hoppa in i duschen och bara ta det lungt innan det svidas om till skjorta och iväg till jobb.

Bye byee♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0