Wihoo

Alltid lika roligt att sova bort en fredag.
Vaknade kl 5 imorse av en massa viskande, det var ungarna som hade vaknat. Dom hade märkt att det inte gick att tända en enda lampa pga strömavbrott.
Det slutade med att jag hade en unge på vardera sida i sängen också kollade vi på Ice age 3 på min dator. Det var uppskattat. Batteriet räckte precis tills filmen var slut och dom skulle ner och äta frukost och iväg till fritids.
Klockan är nu runt 07 på morgonen, innan jag vaknade av dom kl 5 hade jag bara sovit 1h.
Ungefär kl 8 på morgonen somnade jag..vaknade nästa gång kl 15.20...kuuul!!
Då var större delen av min fredag borta, jag som skulle in till stan o allt :C
Nu var det bara att kliva upp, äta frukost, duscha och vänta på att man ska åka och jobba ikväll. Ibland är väl allt så underbart?! ;P

Tjiingeling♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0