Swing it

Igår var det någon som var sjuk så jag hoppade in och jobbade på Aveny, det var roligt att kolla på alla som dansa, vissa hade talang medans andra var helt talanglös!

Inatt blir det också jobb, e taggad ikväll så det ska inte bli några problem!

Ska skynda byta om till jobbkläder nu ja sen bär det av!

 


Man 35+ på Aveny kommer fram till spelbordet..


-Kan jag inte få dansa med dig?!
-Nä jag kan inte dansa, så jag tänkte skona dig från det!
-Jo men det är inge svårt jag kan lära dig.
-Ska du inte spela istället då?
-Nä jag kan inte spela jag ska ta taxi hem
-Ja men spelar du så får du råd med två
-Jaa å kanske äända hem till dig?!=D
-HA!


Kommentarer
Postat av: blomman

haha ilken liten raggningsreplik han drog då ;)

2009-11-14 @ 10:54:20
URL: http://mmmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0