Kviiiddevitt =D

Kvittrar som en fågel just nu, till skillnad från när jag skrev det föregående inlägget när all text jag skrivit i femtioelva timmar bara försvann. Poff.
Meeeeeeeen de är väl en världslig sak?!;D
Nu kl 07.30 sitter jag i min vita mysiga morgonrock i soffan, ihopkurad i två filtar, har en stor kopp tranbärste i handen och kollar såklart på Vakna med the voice.. som jag för övrigt alltid gör när jag är uppe denna tid på dygnet:)

Nu ska jag slänga på mig kläder och bege mig ut på en promenad innan dagen börja på riiktigt.
Dvs. när civilisationen vaknat;P



2005?


Så fruktansvärt less på mitt tråkiga hår nu.
Behöver förändring innan jag gör något drastiskt.
Fast de e fan jobbigt med lugg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0