Hohoo

Gooodmorgon!
Nu har jag lyckats igen, lyckats vänt tillbaka på dygnet lagomt tills jag nu ska jobbar nätter och lägga mig kl 4.00 igen.. men skönt iaf att vakna kl 8.00 på en fredag så man hinner göra något istället för att bara kliva upp,duscha, äta och åka till jobbet direkt.
Idag får jag iaf skjuts in till jobbet för Håkan jobbar också ikväll, skönt!

Igårkväll ringde blomman, kuul att få prata med henne..blir så sällan nu är det iaf inte långt kvar tills hon kommer hem, då kommer hon förhoppningsvis och joinar våra fikakvällar osv:)

Sitter och kollar på Vakna med the voice nu, de gillar vi:)
Later♥



Skulle ju inte vara helt fel att få lite vin till middagen ikväll..
Fast de går ju inte, kan ju inte vara lika sne som mina spelgäster ikväll..nä de e nog bäst att vi låter bli;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0