Ångest.nu

Alltså så lycklig jag var över att jag till slut fick ledigt i lördags.
Var tuusen år sedan vi tjejerna kunde hitta på något förutom en snabb kvällsfika på Waynes.. och nu skulle det äntligen bli!
Vi träffades hemma hos Sandra först..drack nått glas vin och sedan åkte vi ner till Oscar där vi hade bokat bord.
Åt världens godaste middag med gott vin till och lovely drink till efterrätt;P
Efter det gick vi till svennes för att bara ta en eller två nostalgiöl.
Sen gick vi och löste in oss på stadshuset..fick inträde och allt betalt av killen bakom mig i kön (?)

Efter det står vi i baren och vad händer? Min klack går av! VA? Sånt händer ju bara på film?!!

Såå jävla typikst! Tröstar mig med en shot och beställer in en ny cider till mig och matilda!

En halvtimme senare..gissar på att klockan va.. 00.30?

Då e det slut på minne för Sandra..och efter det så hade jag tydligen hunnit vara på både Bk och All star också..själv? Och UTAN KLACK?!! Skjut mig!!

Jag ska inte göra annat än att jobba helgerna framöver! Men denna helg, den bjöd jag på! HA!

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Puss

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

vad sjukt att klacken gick av!! vilka skor var det?? ja det hade varit in rolig syn att sett hur du tog dig till BK ;) Annars lät ju middagen och det andra super mysigt!:) kraaamkram

2009-11-03 @ 12:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0