06:00

Vaknade nyss.
Åka in och träna eller fortsätta sova? Hm.

By the way så hade jag en underlig dröm inatt, drömde att jag hade köpt en stort fint hus jag skulle bo i..
Helt plötsligt så dyker det upp ormar överallt och börjar äta på mig och min 3-åriga son(?)
Tillslut så vaknade jag ur drömmen i drömmen, så jag drömde att jag vaknade..
Drömde att de var en sån lättnad över att det bara var en dröm men så hände allt igen
"på riktigt".
Seeen så vakna jag.


Jag drömde även samma natt att jag, blomman och pernilla var i Thailand..
också en ganska underlig dröm för dom ville köpa blomman och ha som prydnad?!


Alltså hur ska jag tyda mina drömmar..


 

 


Kommentarer
Postat av: blomman

hahaha dom kanske ville ha mig som en liten blomma i fönstret :P

2009-11-11 @ 18:19:18
URL: http://mmmaria.blogg.se/
Postat av: S

haha ja jag misstänker att de va nått sånt;D

2009-11-12 @ 17:27:21
URL: http://sandranordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0