Meeeeeeeeeeeeeeeeen!

Så jävla oflyt jag har med AAAAAALLT just nu känns det som..
För det första så har mobilen pajja så den funkar bara när den själv känner för det, går bla inte att använda knappen 5..alltså kan jag inte använda JKL.. så det ser ut som att en 6-åring har skrivigt messen. Såå det är väl bara att punga fram några tuss till en ny mobil..ska fråga blomman om hon e nöjd med sin nya..
Ååå på allting så har jag fått halsfluss, kom precis tillbaka från vårdcentralen..där dom för övrigt glömde bort mig så jag fick vänta 45 minuter innnan dom kom på de.
Jag har inte tid å ha halsfluss..jag som skulle komma igång med träningen stenhårt nu..men NÄ nu ska man knarka piller i 10dagar och gå i dimma 24 7. Så jävla typiskt!
Åååå vilken rolig helg det här kommer att bli!

Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv!
Hej så länge! ..och puss på er!♥

S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0