Sthlm

Ja nu är jag här, andra kvällen nu, kom ju igårkväll.
Turen hit kändes inte allt för lång ändå, hade ju tom me med mig en flaska vin så jag klagade inte allt för mycket;D
När jag kom hit så mötte Milla mig på centralen och vi tog pendeln hem till lägenheten vi har fått låna hela veckan.
Vet fortfarande inte hur länge jag blir här, men det blir ju inte allt för länge för det finns ju jobb som väntar hemma också. Kanske man skulle byta till ett stockholmspass haha..men kom på att jag måste ju gosa på blomman som blive umébo också när hon kommer till sundsvall och hälsar på! Det får inte missas!
Tänkte hålla lite utkik på tradera när det finns nån billig biljett hem till sundsvall så e de väl bara till å boka och hoppa på!

Idag har vi inte gjort så mycket, vi började med att sova ut rejält för både hade sovit lite natten innan.
Sen klev vi upp och traskade ner till ica för att handla lite mat och frukost så vi har dom här dagarna. Efter det gjorde vi oss klar för att åka in till stan. Det blev en lång kväll iaf..vi kom inte hem till lägenheten igen förän kl 22.30

Imorgon tänkte vi kliva upp i tid iaf..blir nog runt kl 09 tiden..käka frukost, sen tänkte vi gå ner och sola en sväng så man får lite färg eftersom man inte kan lita på den svenska sommaren längre. Sen blir det tillbaka för att göra sig i ordning.
Pernilla ska iväg på nån inspelning i skärgården och blir borta hela dagen så jag tänkte passa på och träffa en kompis på stan för en fika och eventuellt kanske käka någonstans och ta nått glas rosé..de e ju faktiskt semester;D
Ska försöka hinna med och träffa Oscar också så jag kanske kan få tillbaka min jacka som jag glömde sist jag var här med agnes och hälsade på Oscar och Yassin. Glömde både jackan och sjalen..hur lyckas jag?!
Till sist tänkte jag försöka hinna med och träffa Michaela och Sebbe också, det skulle ju vara trevligt! Michaela messade att hon var sjuk men vi får köra i ná lite ipren så ska de nog gå bra;)

På onsdag blir det stan, luncha, och sen picknick i parken med massa vin, mysigt värre! Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder..tog ju faktiskt med USBsladden för eran skull;)

Nu ligger jag i soffan och sneglar på tvn, har nyss duschat så jag luktar smarrigt värre, kokosschampoo samt bodybutter..Yammie..vill bara slicka på mig själv haha:D

Nu mina vänner ska vi lägga oss i sängen och kolla på film.

Kisses ´n goodnight♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0