Only for you Frank ;)

Har inte haft mycket att skriva på sen min dator dog förra veckan så nu är det upp till bror när jag kan ta tag i bloggandet igen.. eftersom det är han som får återuppväcka lilla dator varje gång jag pajjar den:P
Men ja vars ska man börja...
Det har jobbats en massa för min del, både dag och natt tid.
Var med om en mindre rolig händelse förra lördagen när jag jobbade.
Haft massa spelkvällar med Agnes&Co.
Även pulkkväll i sidsjöbacken men varm choklad och marsmellows.
Hämtat lille Hugo.
Var ut i Söndags, kult kult.
Tränat morgon och kväll.

Och idag ska jag till jobbet som vanligt, ska gå ut en sväng med lillen innan jag beger mig.

So long lovers ;P




Kommentarer
Postat av: frank!

man tackar man tackar:P

2009-02-05 @ 11:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0