Up to date with an update..(?)

Nu ligger jag i Sandras sköna soffa.
Ljusen e tända och här luktar det lussebullar, pepparkakor och glögg...okej nä inte glögg..vi gillar inte glögg så vi köpte päroncider istället. Inte lika juligt men ack så gott ;D
Lusseb och peppark väger ju upp det iaf..speciellt sen lilla skruttet har julpyntat och haft sig.
Här är det nu; julgardiner, adventljusstake, julstjärna, röd matta and so on...hon e så duktig. Många vuxenpoäng till Dee!!

Nu kollar vi på 2½ men medans vi inväntar DH, can´t wait!
H*n som skrev DH borde få en Oscar...eller nått annat pris ;D

På stan började vi med att äta dagens första måltid kl 16, blev såklart en kycklingsallad på CH..otippat.
Efter det så kollade vi på allt..men på nått sätt så känns det som att man har kollat igenom alla sundsvalls sevärda butiker på en kvart!..okej inte en kvart..men en timme max!
Meen vad gjorde de? Vi hade inge bråttom..vi strosa bara omkring..köpte inge viktigt..bara lite småsaker..men det gör mig lika lycklig ändå;D
Något som däremot inte gjorde mig så lycklig var att min foundation nu kostar ännu mer,
495 jävla spänn!!
E dom knäpp?!
Aja nu e den köpt iaf och alldeles strax så har jag gjort det jag är världsbäst på: förträngt det. PHA =D

Spelade nån omgång Chicago förut också..och gissa vem som förlorade, jo jag! Uääähh, undra om jag ska gråta mig till sömns?
Men nä det gör inte så mycket..jag e van att förlora nu för tiden.
Sen jag började spela chicke med  T så har jag förlorat ca 17ggr av 20.
Men jag vet att det inte e jag som e dålig utan det e han som e bra fuskar. Helt säkert.

Yeey nu e det vara 40 minuter tills DH börjar och efter det kommer nästa höjdpunkt!
Vad ska jag göra då? Mjoo den kan ju ni suga på ett tag ;P


Kisses to ya´ll <3
S



Eller som J skulle ha sagt, Auf Wiedersehen.


Btw..orkar aldrig läsa andras inlägg när de är såhär långa, så gör som mig..läs var femte rad ;D


Kommentarer
Postat av: Dee

hihhi! sorry att jag somna.. men va så himla trött:P haha.. skön soffa kan ju diskuteras:P tack för en trevlig dag/kväll gumman! hoppas du fick en fortsatt trevlig sådan;) men det tro jag! :P

2009-12-02 @ 00:28:13
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0