Regn och svartvinbärste

Alltså den här sommaren var ju heelt värdelös! Aaa VAR..för jag tycker sommaren e slut nu.
Nu verkar det bara vara nått mellanting mellan sommar och höst, då tycker jag att det lika gärna kan få bli mysig höst ist!
Igår så jobbade jag och det gick hur bra som helst, helt sjukt!
Ikväll så e jag ledig på schemat men jag tänkte att jag kan lika gärna jobba om det är någon som vill vara ledig.
E ändå inge sugen på att gå ut i det här skitvädret! Så tänk va glad den personen blev istället som slapp jobba:)
Nu sitter jag i soffan, e lite frysen efter duschen med blött hår och allt..men nu har jag precis kokat tevatten så nu blir det svartvinbärste och tvmys innan det e dags att kila ner till jobbet! Känns faktiskt inte alls nå jobbigt att jobba inatt:)


Blackcurrantteakisses♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

men va fasiken.. haru stoppat ner fisken i ölflaskan torsten????:P

2009-08-23 @ 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0