Plötsligt händer det..

Aaaa plötsligt händer det..som dom säger på trissreklamen.
Min telefon jag köpte nu i sommar har mikrofonen pajjat på så jag måste åka och lämna in den på lagning.
Såå dryygt..för det första så känns de jobbigt att bara åka till birsta för att lämna in mobilen på lagning.. och för det andra så fick jag inte ens någon lånetelefon när jag lämnade in min förra mobil.
Meen så var det tydligen min dag idag för nu inatt när jag gick hem från jobbet så hittade jag en mobil på backen! Wihoo!
Jag tycker faktiskt att jag förtjänar den, så mycket otur som jag har haft med mobiler! ;D

Så nu e jag glad..eller det har jag vart hela dagen faktiskt..eller  glad brukar jag ju vara men jag har mått ovanligt bra den här veckan. Konstigt hur ena dagen kan kännas piss.. och nu känns det hur bra som helst!
Fast jag vet att det beror på hur jag ätit och tränat.. har jag inte tränat utan bara tjockat mig så blir jag grinig eller bara nere..och det e ju inge roligt för det går ut över folk i min närhet.,mamma..lillebror.. Bara för att min självdiciplin..karaktär sviker ibland. Nu lät det som jag var världens monster där hemma men så är det ju inte..men känner mig bara lättirriterad..grinig och bara allmänt opepp på att hitta på någonting över huvudtaget då. Känns som att man bara vill ligga kvar under täcket när man inte tränat eller rört på sig så mycket, bara latat å äte. Men nu känns det som sagt jätte bra, promenaderna gör verkligen susen,, det är lite trist när man går ensam men gud så skönt när man kommer hem igen och man har det gjort..då känner man sig duktig och man är glad att man gjorde det:)

Typikst förresen att jag e uppe nu så himla sent,. men det blev vändning på dygnet nu igen eftersom jag tog på mig ett pass. kanske lika bra och ta på sig nattpass resten av veckan också när man ändå vänt på dygnet:)
Ikväll gick det iaf bra att jobba, inga proppar som kom och dessutom så fick jag bra resultat.. fast det blev lite mindre folk runt 00.30.. konstigt. Det e ju då som det brukar strömma in mer folk..men men, skönt med en lugn kväll ibland också:)

Nu ska jag borsta tänderna, sen ska jag lägga mig i sängen och somna till en tecknad film som jag precis laddat ner.
Hoppas att min nyttiga period håller länge till, det blir ju som tuffast över helgerna när alla sitter och smaskar på karra..men jag ska vara stark haha, ska ha berit i tankarna, min inspiratonskälla! ;)


Sov gott alla, för det kommer jag att göra:)

Kisses aaaaand goodnight♥


Har precis hittat den där kamerafunktionen på datorn:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0