Lördag

Idag vaknade jag seg, sov längre än jag borde..fast jag ska ju jobba den här natten också så det var väl lika bra!
Klockan 04.15 kom jag hem, duschade, kollade på tv och kom inte i säng förän efter kl 08 på morgonen. Det är helt hopplöst att kunna somna ibland efter man har jobbat..den höga musiken från krogen susar i öronen när man ska lägga sig och allt är tyst. Det slutade med att jag somnade till Toy story 2. Somnade inom 30 min.

Idag har jag tvättat, solat, promenerat. Kom hem, duschade nyss och nu sitter jag här i soffan och ska strax avnjuta en shake innan jag traskar iväg till jobbet.
Imorgon blir det eventuellt en prommis med Dee. Igår gick vi från stan-sidsjönrunt-stan-skönsmon-stan. Det blev en rejäl sväng!

Ha en lovely lördag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0