Feels good..

Då var den här dagens promenad också avklarad,känns så skönt!
Frisk luft, sällskap av Dee, plus att samvetet blev nått hekto lättare.
Det blev dock ingen sväng på stan idag, får ta det imorgon istället, imorgon får jag ta min prommis själv för Dee ska jobba imorn..hennes sista semesterdag idag.

På onsdag ska jag på date med Dee och Matilda, skönt att vi börjar få lite rutin på detta nu:)
Jag tänkte försöka ta på mig ett pass onsdagnatt också så kan jag bara gå till jobbet direkt efter jag träffat tjejerna, börjar ju inte förrän kl 22..skönt!

Snart måste jag skicka in önskemål om pass inför september schemat också, ska fråga blomman om hon e ledig nått då så jag kan åka och hälsa på henne i Umeå. Vill ju hinna se hur dom har det där uppe, det kommer bara säga poff så är det slut på det här året och då flyttar dom hem igen..Wiihooo! It´s about time! :)

Nu ska jag kolla klart på 2½ men och sen slänga mig i duschen!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0