Duktigt..

Äntligen är jag på god väg att komma tillbaka till en lite normalare dygnsrymt!
Har helt och hållet vänt på dygnet sen jag jobbade natt i helgen, men nu äntligen har jag börjat vända tillbaka på det.
Igår sov jag hur länge som helst, vilket ledde till att jag satt klarvaken klockan 04 inatt och kunde inte sova ;P
Därför så ställde jag larmet på 10 idag, och jag kom upp. Duktigt!
Då måste jag ju bara vara trött ikväll när det är läggdags efter att bara ha sovit ca 6 timmar inatt. Men då måste jag ju också ta mig i skinnet och lägga mig i en lite vettigare tid än klockan 04 också ;D
Jaja.. however..

Nu ska jag iaf slänga i mig en falska vatten, byta om och sen skutta ut på 1 timmes prommis.
Jag e dock inte lika peppad som jag lät där för idag måste jag gå utan lilla Dee..men det ska nog gå ändå:)

Åå just ja, när jag vaknade här om dagen och kom ner för trappan så stod där en spinningcykel.
Nu har jag både en trappmaskin och cykel, här ska trampas! :)
Näää nu ropar prommisen, ska röra på fläsket någon gång så jag får det överstökat och förtjäna en låång dusch!

Puss då:)


Haha hittade en gammal bild, ingen kan ana hur roligt det såg ut när blomman ramlade ut ur emmas trapphus! ;D

Kommentarer
Postat av: Jill

Min Göran e oxå väldigt dutti :D När ska vi dejta då??

2009-08-18 @ 14:45:32
URL: http://jivi.blogg.se/
Postat av: Jill

Hade ju vare rätt så nice o styra upp en liten partykväll med kubb i en park, elle va säge du Junior? :D

2009-08-18 @ 16:52:28
URL: http://jivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0