bye bye phone

Idag var jag och lämnade in min mobil på media markt.
Skulle ta ca 2-3 veckor om inget gick snett, snyft!
Men jag har ju iaf en annan telefon sålänge.
Som den stjärna jag är så glömde jag självklart kvittot på mobilen. Meen jag fick iaf hjälp med det som tur var, thank you veeeery much! :)

Idag så sov jag på tok för länge, men de var så himla skönt!
Lite svårt att somna nu bara, skulle ladda ner en tecknad film förut som jag kunde somna till men då var tydligen piratebay nere.. typiskt! Hur ska jag nu somna?!

Imorgon ska jag iaf försöka ta mig upp kl 10 så jag hinner gå runt sjön innan jag ska åka in till stan och träffa en kompis för en fika! På tal som det så ska jag kolla vad det blir för väder imorgon också! Skulle de bli regn så blir det 30min cykling och 30 min på trappmaskinen framför tvn. MTV med volymen på max!

Förra veckan så skickade jag in önskemål om ledighet den första helgen i september så jag kan åka och hälsa på blomman i umeå..hoppas hoppas:)

Det nyttiga livet flyter iaf på bra tycker jag. Det har blivit många hurtiga promenader och igår tog shaken slut så jag var och köpte nya idag, päron blev det. Har haft den förut men jag måste pausa från annanasen ett tag. Blir ju sjukt less på samma smak annars!

På onsdag tänkte jag vi skulle hålla igång vår mysiga kvällsfika men Dee skulle till frisören då så de får bli på torsdag istället, men det går ju lika bra det! Hoppas på att matilda kan den här gången också!:)

Nu ska jag göra ett nytt försök med att sova!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0