Tjoohoo!

Idag har det tränats på förmiddagen med Andraes, hem för en dusch och sedan åkte vi ut en sväng till birsta!
Imorgon ska vi också träna på förmiddagen och sen ska jag träffa Dee på stan, mysigt:)
Klockan 18 imorn bär det av till i birsta med jobbet för lite bowling och sen p-möte!
Har för övrigt sjuuukt ont i hela kroppen, Andreas har kört slut på mig!! Vi har tränat sön mån tis och ons!
Ben, bröst och axlar..längesen ja hade sån fruktansvärd träningsvärk, kom knappt upp eller ner för trappen!
Men det ska ju kännas lite också;) Idag blev det 45min på bandet och sedan lite mage.
Imorgon blir det axlar o rygg om jag inte minns helt fel.

Nu ska jag spela guitar hero med Alex, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0