Lovely

Hemma i Sundsvall igen, har haft det hur underbart som helst i Göteborg!!
Bodde på världens mysigaste hotell med världens underbaraste!
Hotellfrukosten ska vi inte ens prata om, fanns ingenting som inte fanns där..önskar jag kunde bo där!!
Det gick faktiskt ganska så fort att köra till gbg, trodde de skulle kännas som 10000 mil men de gjorde de inte!
Stannade i Södertälje för att äta lunch, när vi kom fram till hotellet tog vi 1h powernap som behövdes efter bilresan.
Sedan tog vi en dusch och gjorde oss klar för att gå ner på stan och äta middag.  Vi åt på en restaurang som hette Taras, god mat och mysig uteservering! Hotellet låg mitt i smeten, så skönt att bara vara mitt i stan när man kom utanför hotellets dörrar:)

Lördagen började kl 09.30..då gick vi upp för att äta hotellfrukost såklart, ljuvligt:)
Efter frukosten gick vi tillbaka till rummet för att smällta maten, har nog aldrig ätit så mycket frukost i hela mitt liv. Men sen bar det iaf av ner på avenyn för shopping, underbar stad..jag visste att jag skulle älska den!! Var så skönt att känna sommarvärmen igen också!
Lunchen åt vi på espresso house, gottgott!
Tills kl 16 gick vi på stan och sen tog vi en promenad bort till Liseberg..tog kanske 5 minuter att gå...så skönt!
Vi åkte såklart allaaa karusellerna och det var hur kul som helst! Klockan 19 åt vi middag på Taubs restaurang, väldigt gott och igen mysig uteservering:)
Sen blev det mer karuseller och mer gotta, mjukglass och remmar..mumms:)
Liseberg var så himla fint när det blev mörkt..alla lampor som lyste i olika färger!
Ååå just ja, spelade gjorde vi också, på marabou lotteriet..men jag har alltid sån otur så jag tänkte att jag inte skulle spela men sen spleade jag för en femma för skojs skull på min tursiffra...man kunde välja 1 siffra av 100...också vann jag!! Weeeii!!! Jag blev så himla glad, ville bara hoppa haha!! var så inställd på att inte vinna något!!
Min kväll var fulländad:)

På söndagmorgon avnjöt vi såklart den underbara frukosten innan vi gick ner på stan.
Var och utforskade delar av stan vi inte hinnit med på lördagen.
Strax före kl 14 så påbörjades resan hem mot sundsvall, inte heller den turen kändes så lång.
Vi stannade i Gävle för att äta middag när klockan var 19, gävlebro.
klockan 21.20 var vi tillbaka i Sundsvall, skönt att vara hemma men ville ändå tillbaka :)
Tack älskling för en underbar helg♥




Ska alldeles strax lägga in alla bilder :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0