Light dement(?)

Åå blir så trött på mig själv, har minne som en guldfisk! Hade ju helt glömt bort att Andreas ska åka bort med jobbet hela helgen och det är ju han som hämtar mig mitt i nätterna när jag jobbat.
Så vem ska nu hämta mig kl 03.30 i helgen??
Väldigt osmart Sandra..speciellt sen det är i sista minuten..jobbar ju imorn. Men äh de är lugnt tänker jag, pappa som endast är 2mil bort är säkert jättesugen på att kliva upp 03 och hämta lilla moi!! Men när jag ringde hem dit så är han tydligen bortrest över helgen..Va? Typiskt!!
Ska fråga blomman om hon kan bli min räddare i nöden..annars så är det jag som får ta en powerwalk hem till njurunda klockan 03.45..borde då vara hemma kl 05.30..But hey, vilken morgonpromenad de skulle bli..hmpf(!)
Skyll dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0