Hola sombrero

Hej hatt!
Idag var det en tråkig blöt dag..inge promenadväder alltså!
Men Andreas hämtade mig förut så ja kunde åka till Helex och ta en sväng på bandet istället..som avslutades med 30 minuters cyckling också. Tjatade dit blomman också..så hon kom efter ett tag och joina mig..så tråkigt själv:)
Ska ta tag i egokortet så jag kan träna med Andreas igen!
Idag har jag förresten fösökt ändra utseendet på bloggen..men det är fanimig helt jävla hopplöst!!
I give up.


Now..Shower
Then..Satc♥




Såhär ser man ut i håret efter att ha sprungit som en galning till bussen.
Tog en fika med Dee och sen jobb:)

Kommentarer
Postat av: dee

ja tyckte det var en snygg frilla:) fikat måste göras om snarast. det var trevligt:)

2008-09-03 @ 04:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0