Enzo

Igår var vi på middag hos pappa innan jag börja jobba,mycket trevligt och var dessutom imponerad av pappas matlagning!
Efter det skjutsa Andreas mig till jobbet.
Idag var vi ut till birsta igen för att hitta på nått till Andreas mamma, men jag hade redan en idé och den blev precis som jag hade tänkt mig, blev såå fint:)


Amerikanska muffins med mörka chokladbitar i och dom finaste muffinsformarna från designtorget:)


Sandra hälsade på mig på jobbet förra veckan:)







Också har vi det lilla spännande jag skaffade mig igår....
Taadaaaaaaa!!

Enzo, så blå och fin :)



Naee nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka till jobbet, börjar ju 21.45!
Vi ses väl i dimman...eran dimma alltså!


Blubb



Kommentarer
Postat av: dee

hehe, men åke:P haru köpt n firre?;P nu är jag hemma! å till veckan ska vi ta en fika bara så du vet;)

2008-09-20 @ 11:45:35
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0