In heaven

I helgen har jag haft det hur myyyysigt som helst!!
Jag och älsk bodde på södra berget i deras svit, åt världens godaste 3rätters middag med det godaste vinet!
Efter det myste vi ner oss på rummet och sedan i vår bastu:)
Dagen efter började med hotellfrukost som är de bästa som finns!
Efter det bytte vi om på rummet för att traska ner till spa..I like!♥


Vårt fina rum med finaste utsikten och mysig bastu









Tack älsk för världens mysigaste helg!
♥♥♥


Efter vi checkat ut på södra åkte vi till birsta och kika lite, köpte en halloween outfit till lillen också, han fick bli en liten sjöman!
Dagen efter åkte vi ut till farmor för att äta middag och visa upp vår lille sailor:)

Sen gick vi ut på en prommis..




Nu ska jag strax åka och träna, Andreas är här om 15 minuter så jag ska skynda mig att packa och byta om!

Tooodles!



Kommentarer
Postat av: Jill

Haha där vill ju ja me bo :O

Och Hugo e ju för söööt!! haha snygg outfit oxå ;)

2008-11-03 @ 21:02:00
URL: http://jivi.blogg.se/
Postat av: Maria

åh vad mys det såg ut!! åå saailoorhugo!!:)

2008-11-04 @ 07:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0