Jupp

Jaa...glá påsk då :)
Hugo var tom med och firade påsken.
Fredagen var det bara mys framför en film, lagade middag till Andreas..och efterrätt, äppelpaj :)
Sen kom blomman och hälsade på också..kika film med oss...rush hour 3...Andreas valde! ;P

På lördagen blev det utgång med Andreas, kult kult..mycket folk:)
Men glömmer alltid att jag ska skippa kebbaben innan hemgång..skulle vara skönt å slippa den där vitlökstanken en vecka efterråt...inte minst när man vaknar upp ur koman på söndagsmorgonen!!
Mådde mindre bra..tills jag fick min piggelin, de hjälps alltid när ja är bakis... Dvs om man inte druckit piggelindrinkar kvällen innan








"Hugo, du får inte sova i sängen inatt!!"
........Men vem låg mellan oss när jag vakna?!




Idag tog vi en promenad, gick till blommans hus och tillbaka, 5km och det fick räcka!
 Hejjade på pollarna också

Kommentarer
Postat av: Maria

haha även min grannes hästar :P

2008-03-25 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0